View Single Post
Old 05-28-2010, 03:36 PM  
Tjeezers
Webmaster

Tjeezers's Avatar

Industry Role:
Quote:
Originally Posted by mrfrisky View Post
Beetje? Beetje boel!
Ze hebben me al beschuldigd van het posten van naakt en cp pics op gfy, ik steel zogenaamd videos (we hebben over de laatste 2 maanden meer dan 1500 videos gekocht maar dat word er even niet bijgezegd omdat), en het gaat maar door.. En schijnbaar mag het allemaal hier op gfy. Ik vind het nogal beschuldigingen. En helemaal lachen als je dan mensen het vingertje naar mij ziet wijzen omdat ik zogenaamd gestolen videos van Diesel op oneclicktube.com heb, terwijl die mensen ze ZELF uploaden met sponsor accounts.

Gelukkig zijn de meeste mensen in dit threadje zielige sukkels die me normaal bedelen om geld, zoals MDCQ (naam nu gewijzigd) en Mutt. Of mensen als choker, die niks anders doen dan handelen met illegale sites.

Anyways, wie gaat er allemaal naar Amsterdan? En wat was er nou in utrecht te doen?
Ik geef je helemaal gelijk, want het is niets dan de waarheid wat ik van je lees, jammer genoeg zijn dat soort eikels niet van dit bord te branden, en parsiteren ze op de webmasters als geen andere, kan op mijn boederij geen ergere rat vinden als dan hier op dit bord. Ik koop geen traffic van boven genoemde gast, want vorig jaar ergerde ik me al dood aan zijn manier van zaken doen, en zeg nu zelf, de shit die hij verkoopt is geen reet waard.

Hou je gewoon lekker kalm, verlaag je niet tot hun niveau, want er is niets mee te beginnen, lekker gas geven met je bedrijf, lekker door karren, hou je Hollands, en ga niet mee met die eikels die je lopen te stoken.

Ik ga niet naar Amsterdam, mijn vrouw zal baren op moment dat de show begint, en in Utrecht was volgens mij op 4 september of 6 de webmastermeeting.nl show. Maar daar ben ik ook niet, zit op 2500 kilometer links van je

Hou ja haaks he, en laat deze thread lekker afsterven!